2010. április 21., szerda

Pindifiúk a fedélzeten!

Sziasztok Szigetlakók és Hazaiak!

Pindifiúk megvannak, jelentem!
Takonykór a köbön, de nem probélma...már megszoktuk.
Pindike az első kilábalónk, ma már el is ment az oviba, hogy tesztelje társai immunrendszerét.

Mi is megnéztük a képeket - én közben könnyes szemekkel, rebegő ajkakkal kommentáltam- és elolvastam a bejegyzéseket is.
Jaj, a karaván is a régi...
Nagyon igazad van az ottani hangulat, légkör lelki békét teremtő erejéről. Kicsit küldhetnél haza, nekem legalábbis néha jól jönne :)
A fiúkkal sokat lógunk kint az udvaron. Nagyon szeretnek kint bóklászni, nyulat kergetni, hintázni, kiásni a kínkeservesen elvetett fűmagjaimat, stb.
Én pedig megint elkezdetem varrni, persze csak nadrágot, mert hát ez az én fő profilom..:)
És mikor csend van a házban, és alszanak a gyerekek, tekerőzök kicsit. Csodával határos módon, nem ébrednek fel rá.
Ja, Cili! Pindinek mondtam, hogy jártál Indiában, és már komoly listát nyújtott be, hogy legközelebb ha mész, mit hozzál neki. Mostanában az Aladin című könyvet szokta olvasgatni.

Tibor lábának gyógyulást kívánok!
És mindenkinek feltöltekezést a kibontakozó tavasz napsugaraiban :)
Gabinak köszönetet mondok, hogy elárulta, hogyan tehetem közkinccsé gondolataimat a blogon, és a családomnak is köszönetet mondok, hogy még most alszanak..:)
Cilinek és Samunak még puszi is!
Tüce, a Pindifiúk titkárnője

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése