2010. április 26., hétfő

Este

Nekem az nagyon inspiralo, hogy igy irunk egymasnak. Olyan jo latni a szines vidam kepeket mindenkitol. Ezt folytathatnank otthon is egy kicsit...
Csatlakozom Gabihoz, nagyon szeretnek elmenni Bobaly Katihoz es csinalni szinespompas dolgokat egy kis bor mellett... Es alig varom, hogy lassam Samu meglepeteset!
Szerintem ne csinalj kisebb batyut, van egy olyan erzesem, hogy fog kelleni a nagyobb... Majd beleno!

Ma is gyonyoru napunk volt. Samut soha eleteben nem ereztem ilyen harmonikus kis fickonak, mint ezalatt az ido alatt. Naponta tobbszor meghatodom rajta. Vagy lehet, hogy en vagyok sokkal harmonikusabb, mint otthon...?

Este esett egyett a trambulinon (menjunk trambulizni - szokta mondani), es a dereka csunyan megrandult. Nagyon megijedtem. Ket perccel kesobb mar semmi baja nem volt, de egy kicsit megcsapott a szele, hogy ha vele tortenne valami... nem is folytatom.

Este mar rutinosan kiabal gudnajt-ot mindenfele, reggel meg gudmorning-ozik. Cukor.

Valami okbol AbdulHA ma elment aludni este 10-kor. Nem terunk magunkhoz, vajon mi tortent. Maskor hajnal 3 elott nem megy. Beirtuk a helyi nagykonyvbe.

joejt!
c

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése